Bankkártyával fizettem, de nem jött meg a feltöltés
Az online bankkártyás fizetésnél a jóváírás szinte azonnal megjelenik a profilodon. Ha ez mégsem történne meg, a következőket teheted.
Először is kérjük, ellenőrizd, hogy a bankszámládon van-e fedezet, illetve megjelent-e a számládon a megfelelő terhelés. Ha megjelent, akkor lépj ki a Loveboxból, majd újra lépj be, akkor már látnod kell a jóváírást.
Előfordulhat, hogy nem azonnal íródik jóvá a szolgáltatás, ha ez 7-9 percen belül nem történik meg, kérlek, írj nekünk.
Elképzelhető még, hogy a folyamat elakadt valahol félúton: ez esetben levonás sem történik természetesen a számládról. Ha nem látod nyomát a számládon a fizetésnek nyugodtan kíséreld meg azt újból, valószínű másodszorra sikerrel jársz.
Ha viszont a bankod levonta az összeget és mégsem kaptad meg a kívánt Loveboxos szolgáltatást, írj nekünk és utánanézünk, segítünk megoldani ezt!